Já a Fuerteventura

12. července 2016 v 15:44 | Tom
V úterý 28.6.2016 mě a taťku odvezl jeden známej s dodávkou od Příbrami až na letišti Václava Havla v Praze. Vysypal nás na tom letišti a jel dál. Byli jsme na tom letišti moc brzy a čekali jsme k tomu na kámoše, který to včas stihl. Odbavili jsme se a sedli do letadla. A letadlo mělo víc jak hodinu zpoždění než vzlítlo. Kvůli přeplněném letového provozu ve vzduchu. Vzlétli jsme se a letěli přes Rakousko, Itálii a přes Středozemní moře až do Lanzarote, kde jsme přistáli a vzali svý kufry a naskládali do autobusu, který nás odvezl na přístaviště. A s lodí odpluli na Fuerteventuru. Tam na nás čekali s autem paní R. se svým řidičem. Přivítali jsme se a naskládali věci do auta a jeli jsme na vilu, kde jsme se ubytovali. A ve vile, na krátkou dobu, byla Světlana Nálepková se svým klukem a seznámili jsme se s ní. Paní R. se Světlanou nás pozvali do restaurace a tam jsme jedli i pili a i dokonce žvanilo. Poté jsme šli zpátky do vily a šli jsme spát. Ve středu si kámoš půjčil, od půjčovny aut, auto a jeli jsme zjistit jakpak to tu je s windsurfama a poté jsme šli obhlídnout nejbližší pláž u tý vily. Potom jsme šli zpátky do vily si odpočinout. Další den, ve čtvrtek, jsme jeli na objevenou pláž flagbeach. A zařídili jsme windsurfing. Po zařízení jsme jeli zpět do tý vily. Já a taťka jsme šli na pláž odpočinout i opálit se. Zahráli jsme beach a vrátili jsme se zpět do vily. V pátek odvezl kámoš na flagbeach pláž mě a taťku a on jel pro svou vyvolenou na letišti. Já s taťkou jsme na pláži odpočívali, opálovávali i čekali. Pak přijeli a začal jsem balit kámošovu holku hnedka od začátku. Pak tatík s kámošem šli jezdit po vodě, čili kámoš na kite a tatík na windsurf. Ona spala a já totéž, ale k tomu hlídal věci. Oni dojezdili a odjeli jsme do vily. Osprchovali jsme se a ve vile se konal mejdan. S dvoudenním koncertem na pláži. Koncert byl na téma hudby elektro, tak mě to vůbec nezajímal koncert, ale mejdan. Po mejdanu jsme šli každý svou cestou. Já, taťka, kámoš, kámošova holka jsme šli spát a ostatní šli někam si to dál užít. V sobotu jsme jeli na flagbeach pláž na windsurf a na kite. Kámošova holka dostala dárek od svého vyvoleného čili od kámoše 4denní kitekurz. Tak šla hnedka na to a já jsem hlídal věci při opalovávaní s odpočíváním. Když skončila kámošova holka s kurzem i tatík s tím kámošem. Tak jsme jeli zpět do vily a udělali jsme krásný večer. A já jsem stále balil kámošovu holku. V neděli kámoš s kámošovou holkou jezdili na kiteu. Ona na kurzu a on jentak profesionálně. Já s tatíkem jsme si užili den, tak, že jsme jeli autem na druhou stranu ostrova, na dunu. Byli jsme na duně i zaplavat. Pak jsme jeli zpět za kámošem... Tam jsme je vyzvedli a jeli zpět. V pondělí zas flagbeach pláž a já si zajezdil na windsurfu i zahrál beach a i s kámošovou holkou zacvičil. Poté odjezd do vily. V úterý to samé jako pondělí, ale bez cvičení. A ve středu poslední den kámošový holky. Ta byla jenom na tejden.
Dopadlo to tak, že odlétla ve čtvrtek a než odlétla tak jsme se stali pouze jen a jen kámoši.

To znamená, že nejsem zadaný, ale volný pro ostatní ženské.

Po odletu jí, začal jsem balit dvě zadané úklizečky tý vily. Zatím odolávají a odmítávají mě. Mám ještě dnešek a zítřek... Když né tak Pražandy...

P.S.: Vyzývám ženské aby byly ve čtvrtek kolem desáté v noci na příletové hale na letišti Václava Havla v Praze.
P.P.S.: Týká se to ženskejch, o kterých mě maj zájem čekat až přiletím z Fuerteventury.

1 člověk ohodnotil tento článek.